de voorbereidingen - Reisverslag uit Zoetermeer, Nederland van Marian Harmes - WaarBenJij.nu de voorbereidingen - Reisverslag uit Zoetermeer, Nederland van Marian Harmes - WaarBenJij.nu

de voorbereidingen

Door: Marian

Blijf op de hoogte en volg Marian

28 December 2013 | Nederland, Zoetermeer

Het gaat opschieten......nog 2 weken en dan zijn we al onderweg naar Panama. Vanuit daar gaan we naar Nicaraqua
Het is ff uitzoeken welke kleren en spullen ik mee zal nemen ....niet te veel want ik wil natuurlijk ook nog ruimte overhouden om dingen mee terug te nemen !! Maar wat ik niet moet vergeten zijn wat dunne lange broeken en deet !! want ik weet nog maar al te goed dat er daar veel insekten zijn......!!
Maar ze verwachten ook vast wel wat oude kaas ,drop en chocolade vanuit Nederland en natuurlijk ook wel wat cadeautjes voor Aiye !!
Dus ik heb nog ff de tijd om dat te gaan uitzoeken
Ik ga jullie op de hoogte houden wat we daar allemaal gaan meemaken !!
We hebben er zin in !!

• 28 December 2013 - 18:32

Petra En Frans:

Mooie vooruitzichten, we hopen dat jullie een goede reis hebben en genieten van Sabine, Wilmar en Aiye.
    We zullen jullie reisverslagen volgen.
    Liefs Petra en Frans.

• 28 December 2013 - 20:40

Leo:

We zullen jullie volgen en wensen jullie het allerbeste. Spannend hoor !

• 28 December 2013 - 20:43

Lia Endel:

Marian en Willem,
    Hele goede reis en geniet van alles. Maar volgens mij is dat wel aan jullie toevertrouwd!!!xx

• 28 December 2013 - 22:47

Patrick En Veronique :

Leuk voor jullie geef de gr.aan de kids
    We kijken uit naar de reis-verslagen
    xxx

Verslag uit: Nederland, Zoetermeer

Marian

Wij zijn de ouders van Sabine harmes die sinds 2010 in Nicaraqua woont en werkt. Ze heeft in 2007 een eigen stichting opgericht Atelier favela om kansarme kinderen en jong volwassenen een kans te bieden op een beetje geluk.na eerst een aantal jaren in Brazilie te hebben gewerkt is ze in Nicaraqua beland Atelier Favela geeft lessen aan jongeren in kunst,muziek,dans,theater en acrobatiek.Ook is er regelmatig een leer/werk traject waardoor jonge mensen aan hun toekomst kunnen werken doordat ze duurzame producten leren maken. Kinderen die door armoede geen toegang hebben tot goed onderwijs kunnen zich binnen Atelier Favela ontplooien.Met behulp van veel vrijwilligers uit heel veel verschillende landen van de wereld kan zij haar stichting draaiende houden. Deze reis zal de tweede keer zijn dat we in Nicaraqua zullen zijn De eerste keer hebben we nog niet veel van het land gezien omdat Sabine toen zwanger was.Inmiddels woont en werkt ook onze zoon Wilmar daar en helpt mee met de stichting.We gaan genieten van onze kinderen en kleinkind Aiye en het land bekijken.

Actief sinds 28 Dec. 2013